czwartek, 2 kwietnia 2015

Babeczki z Karmelowym Kremem i Truskawką

Święta Wielkanocne to Święta Babeczkowe. Oczywiście nie może zabraknąć u mnie Kruchych babeczek z kremem i truskawką ;) Podobnie jaj rurki, kruche babeczki piekłam dwa dni wcześniej.




















Kruche Babeczki:

30 dkg mąki krupczatki, 15 dkg masła, 10 dkg cukru pudru, 3 żółtka, 2-3 łyżki śmietany.

Z podanych składników zagnieść ciasto. owinąć folią i wstawić do lodówki do schłodzenia. Następnie ciasto wałkujemy i wyciskamy babeczki, następnie ciasto dociskamy do foremki. Babeczki piecze się około 8 minut. Zależy od piekarnika. Będą gotowe jak się lekko zarumienią.

Krem do babeczek:

1 masło, 1 puszka masy kajmakowej ( ja używam masy z Gostynia, wg mnie jest najlepsza), oraz dwa serki mascarpone ( łącznie 500 g)

Masło ucieramy, dodajemy masę kajmakową oraz serek mascarpone.

Krem nakładamy do babeczek oraz dekorujemy.

1 komentarz:

  1. No tak.....opuszczam ten blog...bo mnie zaraz głodowe palpitacje dopadną...jakie to musi być PYSZNE!!!!!O to będzie 1 co zrobię!

    OdpowiedzUsuń