czwartek, 2 października 2014

Pierniczki z czekolada i prazonymi migdalami

Witam ponownie. Mam dziś jeszcze dla Was ulubione pierniczki. Rano postanowiłam upiec nową porcję ponieważ już się skończyły. Każdy domownik pierniczki uwielbia. Są uniwersalne aczkolwiek raczej każdy pierniczki lubi :)).. U mnie uwielbiają je wszyscy bez wyjątku..Od rana dziś unosił się w domu piękny zapach pierniczków..  Pierniczki pojawiły się już na blogu  w wydaniu "bez niczego".. czyli bez żadnych dodatków...  Przeważnie pierniczki są przeze mnie lukrowane.. czasem też nie... a dziś postanowiłam  że połączę pierniczki z białą i ciemną czekoladą a na wierzchu pojawią się prażone płatki migdałów..Połączenie rewelacyjne...  Smakują pysznie a jednocześnie wyglądają fantastycznie...  Po upieczeniu pierniczków.. W kąpieli wodnej rozpuściłam białą i ciemną czekoladę.. do ciemnej czekolady  ( całek tabliczki) dodałam 1,5 łyżki masła.. natomiast do białej czekolady masełka już nie dodawałam ponieważ biała czekolada ma to do siebie, że ma w sobie  wystarczająco dużo tłuszczu.  Płatki migdałów podprażyłam na suchej, mocno rozgrzanej patelni na złoty kolorek ;) ... 

..... i tak powstały Pierniczki z czekoladą i prażonymi migdałami ...

.... mniam

































2 komentarze: