środa, 29 października 2014

Kolorowa jesien ...

Za oknem jesień... Kolorowa.. Piękna... Uwielbiam ten czas jedynie za kolory..  odcienie żółci, pomarańczu, czerwieni.. Tylko zimno.. Ale można świetnie rozgrzać się w domu.. i na talerzu też może być kolorowo, wesoło i smacznie.. Bez jesiennych szarości...
Mam dla was rewelacyjne szaszłyki warzywne, o cudownym aromacie  marynaty, grillowane ..  Same pyszności....

Potrzebujemy naprawdę niewiele ...  Papryka- żółta i czerwona, cukinia, ogórek, cebulka.. oraz pierś z kurczaka, pocięta w kwadratach ,, w marynacie.. odrobinka oleju świeże zioła kurkuma... 
Wszystkie składniki kroimy, i nabijamy na patyczki szaszłykowe.. 
Do przygotowania marynaty potrzebujemy olej.. ja użyłam rewelacyjnego oleju kujawskiego z bazylią,  do tego pieprz, świeżo zmielony czosnek z bazylią, kolendrą i rozmarynem, dodałam także sypkich przypraw jak papryka, zioła prowansalskie.. tak otrzymaną  marynatą polewamy szaszłyki, wcześniej ułożone w jakimś głębszym naczyniu.. w takiej marynacie powinny troszkę poleżeć aby nabrały smaku i aromatu. 
Następnie szaszłyki grillujemy, polecam to tego sos czosnkowy przygotowany z wyciśniętego czosnku pieprzu i szczyptą soli z dodatkiem jogurtu naturalnego....  a także z pieczonymi ziemniaczkami, Ja oczywiście uwielbiam świeży czosnek, tak sięc dodaję go wszędzie i w dużych ilościach :).. Pycha!!!

































1 komentarz:

  1. Takie szaszłyki bardzo lubię! Czasem nwet nie dodaję mięsa tylko same pieczone warzywka :) Zdrowo i kolorowo :)
    p.s Piękny ten biały talerzyk, rozglądam się tutaj za takimi ale słabo :(

    OdpowiedzUsuń