piątek, 25 lipca 2014

Czekoladowy narzeczony czyli...czekoladowe chilli

Czekolada.. czekolada i jeszcze raz czekolada ... Specjalnie dla mojego narzeczonego, który czekoladę uwielbia.. czekoladowe ciasteczka... ale.. uwielbia również ostre przyprawy.. więc postanowiłam dodać świeżo posiekanego chilli .... Połączenie jak dla mnie romantyczne... czekolada, słodycz i ta pikanteria.. ciasteczka wyszły rewelacyjne.  Mam nadzieję, że będą smakować ukochanemu :).. <3 ...


Składniki:
400 g mąki, 4 łyżki kakao ciemnego do wypieków, 4 kopiate łyżeczki proszku do pieczenia, 4 łyżki cynamonu, 2 łyżeczki sody oczyszczonej, 70 g cukru, 200 g masła, 2 łyżeczki drobno posiekanego chilli, 2 żółtka, 3 łyżki miodu, 400 g posiekanej gorzkiej czekolady..

Do naczynia wsypujemy wszystkie suche składniki, czyli mąkę, kakao, proszek do pieczenia, cynamon, sodę, cukier i  wymieszać do połączenia wszystkich składników. następnie do naszej proszkowej masy należy dodać masło oraz posiekane chilli i delikatnie wyrobić, po tym czasie dodałam 2 żółtka i miód i już na samym końcu dodałam posiekaną gorzką czekoladę... ciasto wychodzi strasznie sypkie, formowałam  kuleczki i układałam na blaszce  wyłożonej papierem do pieczenia  i delikatnie je spłaszczałam.








Smacznego !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz