piątek, 19 września 2014

Muffinki z wisniami i White Chocolate Chip

Witam, dziś dla was smaczny szybki deser- który wręcz uwielbiam- Muffinki. Rewelacyjne. Wystarczy sprawdzony przepis i można kombinować na wiele sposobów... a z kombinacji lubią powstawać bardzo fajne i smaczne muffinkowe smaki. W przypadku muffinek, uwielbiam eksperymentować, dodawać różnego rodzaju owoce, przyprawy, wszystko co tylko może dać świetny smak i aromat. Tym razem mam dla was muffiny w dość prostym wydaniu. Ale czasem takie są najlepsze ;).. Śmietankowe mufiny z białą chocolate chip i z dodatkiem wiśni z syropu ( zrobione specjalnie do wypieków) 
















Przepis:
Potrzebujemy 2 całe jajka, 120 g cukry drobnego do wypieków, cukier wanilinowy, 80 g oleju, 3 łyżki jogurtu naturalnego bądź też śmietany 18%, 200 g mąki, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, olejek( ja dodaję przeważnie cytrynowy, waniliowy, śmietankowy, w zależności co dodaję do muffinów, tym razem był to śmietankowy).

Jajka miksujemy z cukrem i cukrem wanilinowym, następnie dodajemy śmietanę/jogurt oraz olej i olejek(aromat) i nadal miksujemy do połączenia się masy. Na końcu dodajemy mąkę i proszek do pieczenia. i delikatnie wymieszać na najmniejszych obrotach.  i tutaj dodałam garść białej czekolady i wymieszałam już łyżką.
Blaszkę do muffinów wyłożyłam papilotkami. masę wyłożyłam do papilotek i na wierzch dałam wiśnie. I piekarnik :) hi ... 180 stopni około 25 minut ;). ii tylko jeść ;) a gorące mniam!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz